Dokumentumok tárolása átláthatóan, rendszerezetten!
Praktikus megosztás, hatékony kommunikáció és döntéselőkészítés a PlanDoc-kal.

A PlanDoc tervkezelő és dokumentummenedzsment rendszer tömeges terv- és projektdokumentáció kezelését, rendszerezését és megosztását támogatja akár egyedi jogosultásgokkal felruházott, több felhasználós működtetésben. A PlanDoc rendszer felépítése, testreszabhatósága lehetővé teszi egy cég összes projektjének kezelését, akár munkaszámonként, akár különböző szervezeti egységenként.
a projekt szereplői közötti hatékony kommunikációt
az átlátható, rendszerezett és szabályozott dokumentumtárolást és megosztást
az információk biztonságos, szofisztikált és rugalmas megosztását felelősségi körök, jogosultságok szerint
a hatékony döntéselőkészítést
a projektek tervmenedzsmentjének biztos beillesztését a vállalat információs stratégiájába

Tanácsadásra épülő munkamódszerünk komplex problémák megoldására is képes!
PlanDoc – Tervmenedzsment előnyei
További előnyök
- Könnyű és gyors tömeges feltöltés a PlanDoc szerverre, mely lehetővé teszi, hogy a felhasználó akár ömlesztve egy mappában lévő fájlokat úgy töltsön fel, hogy a PlanDoc rendszer automatikusan azokat felismeri, elnevezi és elhelyezi a koncepciók alapján felépített, szabályozott mapparendszerbe.
- Egyedi, tetszőleges struktúrakezelés
- Szereplők részére a feltöltésekről automatikus email értesítés küldése
- Csak a jogosultsággal rendelkezők tölthetik le és nézhetik meg a dokumentumokat
- A felhasználók számos tervlistát, riportot tudnak megnézni, Excelben megnyitni
- A rendszer csak olyan publikus, nyílt forráskódú keretrendszereket, programkönyvtárakat használ, mely lehetővé teszi Windows, Mac vagy akár Linux alapú működés megvalósítását.
- Többnyelvű projektkezelés (magyar, angol, német, szlovák, szlovén, cseh, román, kínai, koreai stb.)
- BIM fájlok és információmenedzsment támogatása (pl, ifc fájlok)
- Több formátumú tervfájl tervdokumentációként történő kezelése (pdf, pdfa, dwg, …)
- Automatikus tervelnevezés és felismerés
- Automatikus tervlisták és tervjegyzékek elkészítése, nyomtatása
- Tervek előéletének prezentálása, fedvénytervek kezelése
- Tervjóváhagyási folyamatok, státuszok kezelése
- Automatikus változásértesítés a projekt szereplői számára
- Gyors szűrési és keresési lehetőség a tervek között
- Megjegyzések, észrevételek kezelése
A PlanDoc dokumentumkezelő moduljai:

Tervvélemény modul
A PlanDoc rendszer által biztosított aktuális tervtár terveinek grafikus alapú véleményezésére (pl. nyilak, ábrák), szöveges hozzászólásra ad lehetőséget. Egyszerű és jól átlátható funkciókkal segíti a vélemények listázását, státuszok meghatározását, keresést a tervek között. Egyedülálló módon, a tervvéleményezés automatikusan összekapcsolásra kerül az aktuális tervlistával, így segítve a tervjóváhagyók munkáját. Riport készítésével kooperációs jegyzőkönyv mellékleteként használható. Felhasználók: tervezők, tervellenőrök, műszaki ellenőrök

QR modul
Ez a modul a PlanDoc rendszerből letöltött dokumentumokra, tervekre helyezi rá a terv státuszát, így a kinyomtatott vagy megnyitott terven látható, hogy mely fázisban van az adott terv (pl. csak feltöltött adatszolgáltatás, vagy már jóváhagyott terv). A tervre rákerül egy QR kód is, melyet a helyszínen telefonnal beolvasva a műszaki ellenőr azonnal meg tudja állapítani, hogy a legfrissebb terv szerint folyik-e a munka. Felhasználók: fővállalkozók, generál kivitelezők, kivitelezők, műszaki ellenőrök

Tartalomkeresés modul
Ezzel a modullal a feltöltött dokumentumokban lehet szövegre, kulcsszóra keresni. A modul használata nagyban egyszerűsíti az ellenőrzási folyamatokat, hiszen akár anyagminőség megnevezésekre, eszközökhöz és berendezésekhez tartozó speciális tervekre, leírásokra, dokumentumokra is kereshet vele a helyszínen dolgozó illetékes munkatárs. Felhasználók: tervezők, generál kivitelezők, üzemeltetők, műszaki ellenőrök, fővállalkozók
Kiknek ajánljuk?
Mindenkinek, akik a tervszolgáltatással vagy dokumentációmenedzsmenttel kapcsolatosan valamelyik szerepkörben résztvevője a projektek megvalósításának.

Tervezőknek
- terveiket rendszerben, egységes és nyomon követhető tervszámozásban tudják szolgáltatni,
- egyszerűen és gyorsan tudják azokat feltölteni megrendelőiknek,
- mindig aktuális, a jóváhagyásoknak megfelelő tervekről tudnak listákat készíteni,
- az átadásokhoz kapcsolódó dokumentációk gyorsan elkészíthetők legyenek

Kivitelezőknek
- a PlanDoc rendszerezi a tervdokumentációkat, rendet tesz és egy átlátható, dokumentált rendszerként továbbítja a projekt érintettjei felé az információkat,
- a kivitelezés előkészítésénél, a kivitelezésnél, a tervátadásnál és az archiválásnál is konkrétan mérhető előnyt jelent a cégek számára,
- az alvállalkozók részére gyors információelérés tesz lehetővé, mely jelentős mértékben csökkenti, akár megszünteti az emberi hiba lehetőségét.

Beruházóknak és bonyolítóknak
- számukra kiemelten fontos a sokszereplős projekt megvalósításának hatékonysága, amelyben az információáramlás nehézségei jelentős problémának számítanak. Ezt a PlanDoc CDE rendszerként támogatja, így segíti elő a projekt sikerét.

Üzemeltetők, hatóságok, önkormányzatok számára
- a tervellenőrzés, a különböző tervszolgáltatások adminisztrálását, valamint a projekt megvalósítása alatt a dokumentációk kezelését, tárolását és archiválását segíti elő, ami minőségbiztosítási szempontból kiemelt előny.
Az Ön igényeire szabott ügyféltámogatási és helpdesk szolgáltatásokat kínálunk az általános jellegű alapszintű tanácsadói szolgáltatásunk mellé.
Ügyfélszolgálat
Amennyiben Ön a rendszer felhasználója és kérdése vagy problémája van a PLANDOC rendszer használatával, úgy kérjük írjon a support@plandoc.hu címre vagy munkanapokon 9:00-16:00 óra között keressen minket telefonon.
