Dokumentumok tárolása átláthatóan, rendszerezetten!

Praktikus megosztás, hatékony kommunikáció és döntéselőkészítés a PlanDoc-kal.

A PlanDoc tervkezelő és dokumentummenedzsment rendszer tömeges terv- és projektdokumentáció kezelését, rendszerezését és megosztását támogatja akár egyedi jogosultásgokkal felruházott, több felhasználós működtetésben. A PlanDoc rendszer felépítése, testreszabhatósága lehetővé teszi egy cég összes projektjének kezelését, akár munkaszámonként, akár különböző szervezeti egységenként.

Tanácsadásra épülő munkamódszerünk komplex problémák megoldására is képes!

PlanDoc – Tervmenedzsment előnyei

Kevesebb nyomtatott dokumentum, költségmegtakarítás
Több idő operatív, termelési feladatokra, kevesebb adminisztrációs energiaráfordítás
Átláthatóság, rendszerezett és szabályozott dokumentummegosztás
Hatékonyabb kommunikáció a projektszereplők között
Naplózott folyamatok, nyomon követés (feltöltés, letöltés, jóváhagyás, törlés)
Akár egyetlen szerveren futtatható és nem kell a rendszer telepítéséhez, üzembe helyezéséhez semmilyen más keretszoftvert megvásárolni

A PlanDoc dokumentumkezelő moduljai:

Tervvélemény modul

A PlanDoc rendszer által biztosított aktuális tervtár terveinek grafikus alapú véleményezésére (pl. nyilak, ábrák), szöveges hozzászólásra ad lehetőséget. Egyszerű és jól átlátható funkciókkal segíti a vélemények listázását, státuszok meghatározását, keresést a tervek között. Egyedülálló módon, a tervvéleményezés automatikusan összekapcsolásra kerül az aktuális tervlistával, így segítve a tervjóváhagyók munkáját. Riport készítésével kooperációs jegyzőkönyv mellékleteként használható. Felhasználók: tervezők, tervellenőrök, műszaki ellenőrök

QR modul

Ez a modul a PlanDoc rendszerből letöltött dokumentumokra, tervekre helyezi rá a terv státuszát, így a kinyomtatott vagy megnyitott terven látható, hogy mely fázisban van az adott terv (pl. csak feltöltött adatszolgáltatás, vagy már jóváhagyott terv). A tervre rákerül egy QR kód is, melyet a helyszínen telefonnal beolvasva a műszaki ellenőr azonnal meg tudja állapítani, hogy a legfrissebb terv szerint folyik-e a munka. Felhasználók: fővállalkozók, generál kivitelezők, kivitelezők, műszaki ellenőrök

Tartalomkeresés modul

Ezzel a modullal a feltöltött dokumentumokban lehet szövegre, kulcsszóra keresni. A modul használata nagyban egyszerűsíti az ellenőrzási folyamatokat, hiszen akár anyagminőség megnevezésekre, eszközökhöz és berendezésekhez tartozó speciális tervekre, leírásokra, dokumentumokra is kereshet vele a helyszínen dolgozó illetékes munkatárs. Felhasználók: tervezők, generál kivitelezők, üzemeltetők, műszaki ellenőrök, fővállalkozók

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek, akik a tervszolgáltatással vagy dokumentációmenedzsmenttel kapcsolatosan valamelyik szerepkörben résztvevője a projektek megvalósításának.

Tervezőknek

Kivitelezőknek

Beruházóknak és bonyolítóknak

Üzemeltetők, hatóságok, önkormányzatok számára

Az Ön igényeire szabott ügyféltámogatási és helpdesk szolgáltatásokat kínálunk az általános jellegű alapszintű tanácsadói szolgáltatásunk mellé.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben Ön a rendszer felhasználója és kérdése vagy problémája van a PLANDOC rendszer használatával, úgy kérjük írjon a support@plandoc.hu címre vagy munka­napokon 9:00-16:00 óra között keressen minket telefonon.

Írjon nekünk!