Időt és erőforrást takarítunk meg Önnek!
Hatékony listakezelés, jóváhagyás, információmegosztás az építési helyszínen is akár!

A PlanDoc.Site egy olyan moduláris szolgáltatás, ami a PlanDoc rendszerhez kapcsolódva, az építési helyszínen keletkező fontos információkat egy munkafolyamatba tereli, így segítve elő a különböző jóváhagyások kezelését, listák készítését.
A PlanDoc.Site használatával időt és energiát takaríthat meg az építési területeken folytatott munka során, hiszen
- egyszerűbb adminisztrációt tesz lehetővé
- azonnali tervmegtekintést tesz lehetővé mobil eszközökön
- többszintű jogosultságkezelést biztosít
- átláthatóak, egyértelműek a felelősségi körök felhasználói felülete egyszerű, mobilnet nélkül is használható
- gyorsabb és hatékonyabb munkaterület-bejárást biztosít
- workflow alapú hibalistázást, munkaterület-átadást kínál
- hatékonyabb segítségével a jelentéskészítés

Legyen gyorsabb és hatékonyabb mobilnet nélkül is bárhol használható moduljainkkal.
A PlanDoc.Site moduljai

Hibalista modul
A munka átvételét, ellenőrzését elősegítő adminisztrációs applikáció, ami alkalmas az építési hibák tervlapon való rögzítésére már az építés helyszínén, mobil vagy tablet segítségével. A hibák rögzítése után a hibajavítás felelősének kijelölése egyetlen kattintással történik, a javítási folyamat a hibajegy státuszával követhető nyomon. Meghatározható benne, melyik szakágat érinti a hiba, milyen sürgős, illetve fontos a hiba és annak megoldása, ki a felelős kivitelező. A hibákat egyszerűen delegálni lehet a felelős személyeknek, és lehetőség van a listák, riportok tetszőleges összeállítására, a hibák keresésére akár szakáganként, épületenként, alvállalkozóként. Felhasználók: beruházók, műszaki ellenőrök, fővállalkozók, generál kivitelezők, üzemeltetők, minőségellenőrök

Munkaterület modul
Építésvezetői szintű szervezési feladatokat támogató alkalmazás, amely vízuálisan megjeleníti az alvállalkozók munkaterületeit, segít a tervezésben és megkönnyíti a munkaterület átadás-átvétel adminisztrációját. Generálkivitelező cégeknek ajánlott főleg nagyobb beruházások esetén, amikor több alvállalkozói csoport munkáját kell koordinálni alaprajzi ábrázolás és adatbázis kezelés segítségével, hiszen magán az alaprajzon kijelölhetjük a kizárólagos/nem kizárólagos munkaterületet és a területen dolgozó alvállalkozót, alvállalkozókat. Sőt, beállíthatjuk a munka indulását és befejézését, ezáltal a munkaterület átadásának kezdő és végpontját is. Felhasználók: fővállalkozók, generál kivitelezők, kivitelezők

Helyszíni levonás modul
Munkavédelmi és hulladékgazdálkodási szabályok megsértésének dokumentálása, szakszerűtlen deponálás, anyagtárolás és anyagmozgatás, nem helyes és elvárt alvállalkozói magatartás bejelentése rögzítése és akár szankcionálása is lehetséges a modul segítségével. Felhasználók: fővállalkozók, generál kivitelezők, kivitelezők

Eltakaró munkák modul
A kivitelezés közben adódó, eltakarási engedélyhez szükséges munkák adminisztrációs folyamatait megkönnyítő alkalmazás, amely elősegíti a jóváhagyások egyszerű, hatékony és visszakereshető dokumentálását. Ajánlott álmennyezet és gipszkartonozási munkák, valamint földmunka és betonozás engedélyezésére. A feladatot a rendszerben a vállalkozó egyszerűen készre jelenti a fővállalkozó vagy a műszaki ellenőr felé, aki az eltakarási engedélyt megadja, megtagadja, vagy akár fotókkal kiegészített észrevételeket jegyez be. Felhasználók: műszaki ellenőrök, fővállalkozók, generál kivitelezők, kivitelezők

Berendezés modul
Épületek üzemeltetésénél az egyes berendezések tulajdonságait, felelőseit, karbantartási igényeit rögzíti alaprajzi jelölőkkel. QR kódók segítségével kapcsolatot teremt a berendezések adatállománya és a PlanDoc-ban tárolt dokumentációja között. Egy jól felépített adatbázis esetén CAFM (Épületüzemeltetési rendszer) rendszerként is használható. Felhasználók: beruházók, fővállalkozók, generál kivitelezők, üzemeltetők

Garancia modul (CAFM)

Állapotfelmérés modul
Az építkezés előrehaladását dokumentálják benne helyszínrajzon vagy alaprajzon rögzített fotók és fotózási irányok alapján, így a teljesítési igazolások mellékleteként is felhasználható. Helyreállítási munkák során „ilyen volt – ilyen lett” dokumentáció készítésére is alkalmas éppúgy, mint épületek előzetes felmérésére egy esetleges átalakítás bővítés felújítás tervezéséhez. Nagyon hasznos belvárosi épületeken végzett munkálatok esetén, hiszen az építés megkezdése előtt a fotódokumentációt mobileszközzel és helymeghatározással, valamint fényképezési iránnyal rögzíthető a rendszerben, amiből utána a szomszédos épület tulajdonosai és a biztosítótársaságok felé is elkészíthető a jegyzőkönyv mellékletét képező dokumentáció. Felhasználók: tervezők, beruházók, fővállalkozók, generál kivitelezők

Jegyzőkönyv modul
Tulajdonképpen a korábban papír alapon rögzített jegyzőkönyvek kialakítására és mobileszközön történő alkalmazására, valamint elektronikus úton történő aláírására készült modul. Az adminisztratív munkák csökkentését nagyban segíti Előre definiált jegyzőkönyv sablon hozható létre a helyszíni munkák rögzítésére a helyszín térkép alapú elölésével és a munka típusának kiválasztásával (pl. Útépítésnél mintavétel laborvizsgálathoz). Felhasználók: tervezők, beruházók, fővállalkozók, generál kivitelezők
