HU | EN
plandoc_logo
PlanDoc terv- és dokumentum­menedzsment

A PlanDoc tervkezelő és dokumentummenedzsment rendszer kifejezetten építőipari beruházások tömeges terv- és projektdokumentációjának kezelésére, rendszerezésére és megosztására szolgál. A rendszer több felhasználós működtetése lehetővé teszi, hogy a tervek feltöltéséről, jóváhagyási folyamatáról, valamint érvényességek visszavonásairól email-es értesítést kapjanak a felhasználók az egyedi jogosultságaiknak megfelelően. A PlanDoc rendszer felépítése, testreszabhatósága lehetővé teszi egy cég összes projektjének kezelését, akár munkaszámonként, akár különböző szervezeti egységenként, de a jogosultsági rendszernek köszönhetően konzorciumi tagok vagy külső tervszolgáltatók (pl.: tervezők, kivitelezők, beruházók, hatóságok) részére is hatékony tervkezelést valósít meg.

A tömeges tervfeltöltési funkció és az innovatív, egyedülálló megoldásnak számító kódprofil (más néven: kódsablon) eljárás a terveket feltöltő felhasználóknak lehetővé teszi, hogy akár ömlesztve egy mappában lévő fájlokat úgy töltsön fel, hogy a PlanDoc rendszer automatikusan azokat felismeri, elnevezi és elhelyezi a koncepciók alapján felépített, szabályozott mapparendszerbe. Így a rendszer például projektenként, azon belül épületenként, szintenként, majd szakáganként elhelyezi a terveket, úgy, hogy a feltöltőnek csak egy gombot kellett megnyomni. Kiknek ajánljuk? Mindenkinek, akik a tervszolgáltatással vagy dokumentációmenedzsmenttel kapcsolatosan valamelyik szerepkörben résztvevője a projektek megvalósításának.

A PlanDoc rendszer további előnye, hogy akár egyetlen szerveren futtatható és nem kell a rendszer telepítéséhez, üzembe helyezéséhez semmilyen más keretszoftvert megvásárolni (pl.: adatbázis kezelő szoftverek, terminálszerver licence). A rendszer csak olyan publikus, nyílt forráskódú keretrendszereket, programkönyvtárakat használ, mely lehetővé teszi akár Windows, akár Linux alapú működés megvalósítását.

A PlanDoc rendszer hatékony üzemeltetésének eléréséhez a program megvásárlásához, illetve szolgáltatásához kapcsolódik egy rendszer bevezetési tanácsadás is, mely speciális módszertan alapján történik.

Legfontosabb előnyök:
  • Egyedi, tetszőleges struktúrakezelés
    • projekt - doku­men­tum mappa­struk­túra, mint pél­dául:
      Cégek \ Leányvállalatok \ Di­ví­zi­ók \ Pro­jek­tek \ Tervfajták \ Tervek projektenként
    • automatikus struktúra­lét­re­hozó al­go­rit­mus:
      "Ha a terv­rajz a fának a levele, a map­pa struk­tú­ra a fá­nak a tör­zse, akkor az ágak auto­matikusan létrejönnek a fájlok nevéből." Például:
      Törzs: di­rekció vagy leány­vállala­tok
      Ágak: munkaszám / szak­ágak / terv­fajták (ez mind automatikusan jön létre)
      Levél: tervfájl
  • kötegelt tervfelvitel
    • több fájl együttes feltöltése
    • mappában található összes fájl feltöltése a mappa kiválasztásával
    • rossz fájlok automatikus kiszűrése feltöltés előtt
  • többnyelvű projektkezelés
  • különleges, komplex jogosultsági rendszer
  • összefűzött pdf fájlok automatikus generálása tervfájlokból
  • BIM fájlok és információmenedzsment támogatása (pl, ifc fájlok)
  • több formátumú tervfájl terv­dokumentáció­ként történő kezelése (pdf, pdfa, dwg, …)
  • automatikus tervelnevezés és felis­merés
  • automatikus tervlisták és tervjegyzékek elkészítése, nyomtatása
  • tervek előéletének prezentálása, fed­vény­tervek kezelése
  • tervjóváhagyási folyamatok, státuszok kezelése
  • automatikus változásértesítés a projekt szereplői számára
  • gyors szűrési és keresési lehetőség a tervek között
  • megjegyzések, észrevételek kezelése
Nagy hangsúlyt fektetünk ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálására, így különböző szintű ügyfél­támogatási és
helpdesk szolgáltatásokat is kínálunk az általános jellegű alapszintű ügyféltámogatás mellé.
settings
Beállítások
A PLANDOC terv- és dokumentum­kezelő rendszerbe történő feltöltéshez szükséges JAVA segéd­alkalmazás beállítási út­mu­ta­tó­já­nak letöltése. Amennyiben elakad és céges informatikai környezetet használ, úgy első körben a helyi rendszer­gazda segítségét kérje.
handbook
Kézikönyv
PLANDOC terv- és dokumentum­kezelő rendszer általános felhasználói kézi­könyvé­nek és rendszer­ismertetőjének letöltése. A projekt-specifikus felhasználási útmuta­tókat kérjük, az Ügyfelünk hivatalos projekt­felelősétől kérje el.
helpdesk
HelpDesk
Amennyiben Ön a rendszer felhasználója és kérdése vagy problémája van a PLANDOC rendszer használatával, úgy kérjük írjon a support@plandoc.hu címre vagy munka­napokon 9:00-16:00 óra között keressen minket telefonon.